Lite gott & blandade bilder från mobilkameran

Har precis fått hjälp med att tömma min mobilkamera, så här kommer det en riktig blandning av bilder:)


Pallkragen som jag planerar att ställa upp inför en ev valpning:)
I dag har jag skurat den med såpa....

  
En dag vid Maren tidigare i vintras.

 
Elisabeth på Hillfire´s läckra tjej, Kola. Kolas mormor är syster till Breeze & Kola har samma pappa som ev kommande valpar efter Breeze. Nu blev det väl rätt?....smile
Bilderna är från Avelskonferensen 2009.


Trizz hemma i soffan.

 
En otroligt läcker skulptur som jag sprang på utanför Astra Zeneca i Södertälje

  
Lite bilder från förra gången vi gick Viltparksrundan




 
Världens bästa Breeze:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!



Va roligt att du kikade in i min blogg och skrev lite! :)

Menar du hela 77st fästingar??? Fy farao va mycket!

Det måste vara ett rekord som du säger.



trevlig valborg!

2010-04-30 @ 22:52:18
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, man måste ju kolla runt lite:) Så, kul att du kikade in här:))

Japp 77 st på 1 hund på 1 dag!!! Tror oxå att det är rekord, tyvärr:(

Ha det gott!

2010-05-02 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0