Ingen träning & ingen hinderskurning för min del:(

Vädret var ju inte det bäst men vaddå, det är inget att skylla på!!! Men Birgitta bangande ur pga av hälsan så då biddde det ingen träning:( Ja ja bara att gilla läget....Så i stället för att åka till klubben åkte jag till landet. Så nu är jag & hela ligan här:) Sippar på lite vin, precis som det ska vara en lördag kväll....

Milloo den stackaren bara springer efter Breeze hela tiden, hon fräser i från så att det nästan dånar om det. Hmm inte en tillstymelse till höglöp där inte... Men löper det gör hon kan jag lova!!!
Undrar just hur natten blir?!?! I värsta fall så får han sova på altanen...För jag vill kunna sova utan att ha en gnällande & juckande Milloo utanför dörren....Inte lätt att vara hane i den här tjejligan!!! Speciellt inte när ngn utav dom löper. TUR så har jag "bara" 2 tikar som kan löpa, TUR både för mig & "Mille".

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0