Hanen till Breeze blev Elvarheims´s Mystery Man

Äntligen är det helt klart att det blir Carin Åkesson´s, Kennel Windcrest hane Elvarheim´s Mystery Man "Micke" som blev "utvald" till Breeze:)
Känns TOPPEN!

Så nu gäller det verkligen att hålla koll så att det blir färd till HONOM för parning! Förhoppningsvis blir det inte förrän på tis eller onsdag som tidigast...Men men man vet ju aldrig med löpande tikar.

Usch inget är som väntans tider, men som dom säger Den som väntar på något gott:))

Nu är hon i alla fall avmaskad....

Det är inte ofta man önskar att det redan ska bli en ny vecka, men det gör jag nu!!! Hoppas att helgen går fort....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Marie!

Jag hoppas att det går bra med parning och du får små valpar;)

Jag har parat Enya 2 ggr och inga valpar, det blir så snopet.

Min lilla Danska tös som blir 4 mån på sön. får vi köra agility med;) hon har redan hoppat över vårat Sheltiestaket på 70 cm =( Vad ska det bli av henne!

Ha det gott, håller tummarna på parningen

Kram Mimmi

2010-04-09 @ 12:32:31
URL: http://www.starspangles.cybersite.se
Postat av: Jeanette

Åh så spännande!!

Roligt med valpar igen :)



Egen hemsida nu :)



// Jeanette och flocken.

Postat av: Marie G

Hej Mimmi, ja det var tråkigt att det inte blev några valpar:( men nu har ju du en ny liten stjärna:)) Låter som om hon vill bli agilitystjärna ha,ha,ha..Snart kan vi komma i gång, ska bli KUL!



Hej Jeanette, ja det är sååå spännande OM det nu blir ngt, men jag HOPPAS så klart:)) För nu är jag valpsugen till max!!!

Ska kolla in den:)



Lycka till med Era flockar:)) Kramisar från Marie

2010-04-10 @ 11:04:34
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0