Ny vecka

Ja då var det måndag igen, å som vanligt så var Trizz uppe med tuppen eller kanske strax innan suck...Ja det var bara att traska ut. I morse var det verkligen höst, men jag njuter så länge det inte bara regnar & regnar. Eftersom att kroppen är helt kass just för tillfället så fick det bli en komprimerad aktivitetspromis. Hundarna måste ju få sitt...
Tyvärr, enligt hundarna så glömde jag godispåsen hemma...Men jag fick belöna på annat sätt i stället, helt OK enligt tjejerna. Tjohooo....det är ju TUR att det finns stubbar, omkullfallna träd, stenblock mm "där ute" Å i närområdet. Dom fick även klättra överallt där det gick....Men Milloo han lullar helst först & själv, men i bland så vill han vara med & raca. Men bäst & mest håller Breeze & Trizz på tillsammans. Man verkligen ser att dom trivs i hop...Dom klättrade, hämtade pinnar, hoppade upp på stenar osv. Kändes ganska bra att komma hem efter lite mer än 1 timme ute. Visst skulle vi kunnat vara ute mycket längre men jobbet kallade..
Dom fick lite gottis när jag lämnade dom...

Trizz:
Kloklippning, jösses vad hennes klor växer fort! Eller jag kanske inte klippte förra veckan?! Nu ska även tasshåret klippas.

Breeze:
Har ännu inte börjat löpa?! Nu är hon lite sen....

I övrigt så har inget hänt...

Nu ska hundarna nattpinkas.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0