Ytterligare en hundpromis

Japp det KOM folk till hundpromisen:) Totalt blev vi 4 två benta samt 7 fyrbenta, kul!!!
Eftersom det var "nytt" folk så gick vi samma runda som i onsdagskväll & även nu så fick mina samt bla Dolly springa lösa då & då. Jösses i den lilla damen finns det spring:) Kul för hon & Trizz hade himla kul i hop...
Å även vädret var med oss, klart, lite småkyligt & inge blåst, härligt!!!
Men nu kan jag lova att kroppen verkligen fått sitt & lite till...Även hundarna verkar nöjda & det är huvudsaken känns det som just nu. Sedan kan jag ju alltid hoppas att jag kommer ut sängen i morgon.
Vilket fall som helst så var det himla kul med sällskap:)

Å nu är även nattpinket avklarat & Indra som varit ute hela dagen kom med in.
I morse när jag gick ut på morgonpromisen så följde hon som vanligt med ut & det första hon gör när hon kommer ut på gräsmattan är att sätta sig & pinka?!? Precis som hundarna, dom liksom satt där & tittade på varandra, lite lustigt eller finns det fler katter som bara sätter sig på gräsmattan, pinkar & går därifrån? Indra har gjort det flera gånger innan. Även så har hon bajjat på gräset & bara sedan gått därifrån. Annars så vill väl katter helst ha sand eller jord så att dom sedan kan gräva över....Som sagt ser himla kul ut med 2 kissande hundar samt en kissande katt på samma gräsmatta:) Å självklart hade jag inte kameran med mig, suck...

Njut av era hundar & katter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0