Morgonpromis i mörkret

Eftersom att jag är uppe före tuppen:) så är det bara att gilla läget, att promisarna går i mörkrets tecken. Inte fasen kan jag gå i skogen då snubblar man ju benen av sig...Nu i morse var det även HALT & dimmigt. Tycker inte om när det är isigt:( Man stapplar ju fram & hundarna undrar vad det är?! Kommer det ngt läskigt eller??? Men dom lär sig snabbt, "jasså är hon så där konstig nu igen, ja,ja hon är lite knasig våran matte. Hon både går knasigt & så kommer det sådana där otrevliga ord också"  Tur att man har så förstående hundar:)

Å ja, jag kom upp ur sängen i morse, med nöd & näppe ska väl tilläggas....

Nu är det snart dax för nästa promis, den här gången i dagsljus.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg!! Kraaam

2009-10-16 @ 17:29:54
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack det var trevligt! Önskar det samma:)

Kramar behövs i ruskvädret:)

2009-10-17 @ 05:46:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och tack. Nu ställer jag in min förbokade lydnadstävling i kumla nästa helg. Har hört att det kommer någon från Södertälje och då vankas det agility;)skulle vara kul att växla med lite annat en stund. Har mailat Camilla och frågat om det finns platser kvar, det är bara att vänta o se.

Ha det bra

Johan

2009-10-17 @ 15:57:25
Postat av: Marie G

Hejsan, så kan det gå när man presterar BRA:)

Saknade dig på deltagarlistan....Å så är ju agility så mkt roligare:)

Syns kanske nästa helg hälsar Marie

2009-10-17 @ 20:18:50
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0