Hundpromisen

Kors, men det kom faktiskt 3 "tjejer" med sina hundar totalt blev det 8 hundar. KUL!!!
Å vi hade faktiskt tur med vädret, uppehåll & helt OK temperatur.
Vi gick samma runda som förra gången den tar ju ca 55 minuter.... Försökte att hålla tempot uppe, bra för flåset. Sedan att kroppen säger i från det är bara att bortse i från:( Skulle aldrig fixa det annars....Gilla läget som jag brukar säga.

Tyvärr så fick mina tjejer bara hänga på i ca 30 minuter för sedan kom Anders & plockade upp dom....Dom ska ju vara på landet för jag ska ju till Läppe:) Första gången på lääänge som jag är helt hundfri i flera dagar. Hundfri & hundfri, mkt hundar blir det ju i helgen:)
Känns helt Ok & ha en lill semester UTAN hundar, men sjävklart börjar jag sakna dom efter ett tag...
Men rapporterna från landet tyder på att dom har det bra!!!
Så nu ska här njutas av lyxen av att få vara "fri" några dagar.....

I morgon, lördag ska Marie tävla lydnad i Kumla med sin Gäspa. Önskar dom Lycka Till!!! Håller alla tummar för er:)

Själv så ska jag träffa massor av roiga & härliga hundmänniskor på klubben, ska bli KUL!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0