Dagarna efter agilityhelgen

Eftersom att agilityhelgen var intensiv så passade jag på att ta det lugnt både måndag & tisdag. Tjejerna fick ju då också 2 lugna men "mjuka" dagar, tror att även dom behövde det:)
Men i går morse så vaknade åter mitt samvete gentemot dom & då bidde det en långpromis runt Ragnhildsborg & bla båtvarvet. En jättetrevlig runda där tjejerna även kan få lite backträning:) Trizz racade en hel del & ibland så fick hon fart på morsan....
"Avslutade" med värsta backen, med många stenbumlingar, värst för mig alltså:), tjejerna hade inga problem....
Väl hemma så var mitt samvete rent:)

På kvällen var det agilitymöte på klubben, hängde bara med ut....Dom skulle planera vårens kurser. Måste erkänna att det känns TOPPEN att vara helt fri kommande termin:) Men som vanligt tar jag väl på mig ngt, det brukar ju bli så....Men INGEN kurs!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0