Hundgodis recept

Eftersom att det inte händer ngt i mitt hundliv just nu pga av att jag ännu inte fått tillbaka orken. Det tar på en att ligga nerbäddad i 4 dagar suck....Så kommer här ett recept på lättlagat hundgodis, tror att det kommer från "Lotta med lapparna"

Köttfärspannkaka

3 ägg
3 dl mjölk
2 dl mjöl
köttfärssås (utan lök)

Blanda ihop allt & häll smeten i en smörad form.
Låt stå ca 40 min på 225 grader

Hoppas era hundar tycker det låter smarrigt:)

Men trots allt så fick mina hundar sig en ganska hyffsad promis i dag på fm. Traskade upp i skogen mot Nydala, en riktigt trevlig runda:) Hundarna sprang lösa som vanligt men det måste ha varit ngn supersmarrig doft för Mille gick helt i sin egen värld. Visst det brukar han men då har han koll, nu var han helt vilse i pannkakan.....Men han kom så fort jag visslade på honom. Men han var borta en 3-4 gg under promisen, löptik kanske...
Breeze är fortfarande lite halvtråkig & håller sig mest vid mig, men även hon fick doftnos i dag. Hon bara lullade samtidigt som nosen var i backen hela tiden suck...Hon ville inte ens leta & hämta "tappad" handske & då undrar jag för det brukar hon vara supertaggad på. Men även hundarna har väl sina dagar. Tur att Trizz var normal.
Men för övrigt lever dom ett himla tråkigt liv just nu...Men så fort orken kommer tillbaka så blir det andra "bullar"...

Å har ni något mumsigt hundgodisrecept så får ni gärna skicka ett mail. Sedan kan jag lägga ut det på bloggen.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis idag...för du vet vad ;)

Kraaam

2009-11-07 @ 10:37:37
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack, hmmm ja mamma har redan ringt....

Kramis

2009-11-07 @ 11:54:58
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0