Ensam hundpromis

Usch vad tråkigt det är att traska på hundpromisar i ett tråkväder själv:( Kände inte ens för att gå ngn långis, men som alltid så kommer samvetet smygandes...Å visst blev det en långis:) Gick en riktigt gammal runda, tror inte jag gått den sedan jag hade Apollo & Jeffi...Många år sedan alltså....

Det var allt lite nostalgiskt att gå där med helt andra hundar....Men det var riktigt trevligt & hundarna & jag fick LYFTA på benen suck....Kallas nog nyttigt:) Sträckan gåt brevid ett industriområde & det var mkt ljud & rörelser & då kom jag på att det skulle ju vara en jättenyttig promis för unghundar....Det var nog även bra både för Milloo & Trizz....Mille e ju lite mesig för smällljud & så...Min lilla Prins.
Nåja vi var ute i ca 1 timme & 15 minuter så då var mitt samvete helt rent:)

Tror nog att dom mest sov när jag var på jobbet.
För övrigt så händer det inget intressant i mina hundars liv just nu....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0