Blandat

I lördags blev det en riktigt "långtur" för hundarna. Eftersom att jag skulle jobba kväll/natt så ville jag verkligen att dom skulle "fått sitt".....Eller långt & långt dom fick röra på sig genom att klättra i backar & leta kottar. Just nu är ju fantasin lite på lågfart men som sagt dom fick raca av sig. Det tråkiga är att Breeze mest håller sig vid mina ben... Trots att vädret inte var det bästa var det ändå skönt att vara ute...

Ja i övrigt så är det som "vanligt" dåligt med träning för hundarna suck....Inga dunder & granater där inte.

Men kvällen/natten avslutades med att samtidigt som jag jobbade så kunde jag lyssna på  Thorsten Flink & där kan man snacka om dunder & granater för han var jäkligt BRA!!! Trodde inte ens att han kunde sjunga men det kunde han:) Får ni chansen att lyssna på honom, GÖR DET!

Väl hemma så var det bara att traska ut med hundarna, skönt var det att kl: 01.30 rasta dom i mörkret...Men vi mötte inga andra vingliga hundrastare:) Min tanke var ju att eftersom att dom nattrastades så sent så KANSKE jag kunde få liite sovmorgon:) Men icke sa nicke, både Mille & Trizz ville ut tidigt:(  Ja sedan var det bara att börja om....Fasiken vad tråkigt det låter....

Nä nu längtar jag faktiskt lite efter ridhusträningen, då ska jag träna mina hundar!!! Då har man ju lite press på sig & även fler att träna med:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0