Ny viltspårstjärna!

Trizz kommer att bli en VILTSPÅRSTJÄRNA precis som Breeze & Milloo!!!! Hon var självklart med när viltspårsgruppen träffades, tyvärr la jag 1 spår för lite så...Hon fick inget eget spår. Däremot så la vi ett rutspår dvs alla traskade omkring med sin hund i en ruta ja det bidde en triangel. Sedan la jag ett  spår tvärsrakt igen där alla gått. När alla hade gått sina spår, vilket dom gjorde SUPERBRA! Alla fixade sina spår på ett mkt bra sätt, kanske lite väl taggade hundar men hellre det än.....I dag var det riktigt bra driv i Wilma, hon har ju tidigare varit lite osäker på bloddoften men nu gick det riktigt bra!

Alla klarade även av triangelspåret, KUL! Breeze gick så himla bra rakt & rätt precis där spåret låg. Hon är så duktig! Trizz var också superduktig! Hon verkligen jobbade genom hela spåret. Ja så nu har jag nog en till viltspårsstjärna! Det gäller ju nu bara att jag jobbar vidare med henne & viltspår.

Det blev en mycket trevlig kväll & jag var ialla fall supernöjd med hur alla klarade sina spår!

Mina var ganska så trötta när vi väl kom hem....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0