En tidig dag

Var uppe lååångt före tuppen i morse, trots att jag suttit uppe halva natten & startat upp min nya hemsida. Hundarna tyckte att det var lite konstigt att nattpinka vid 02.15 tiden..men matte har ju så konstiga saker för sig, det är bara att vakna till & göra som hon vill....Mina anpassningsbara hundar!
Ännu mer konfunderade blev dom när vi matte gick upp efter 1,5 timme?!? Då kan jag lova att dom inte var pigga på att hänga på upp & ut. Men återigen så hängde dom på....
Tror att dom SOV som stockar efter att jag traskat till jobbet strax efter 05.30. Äntligen lugn & ro kan jag tro att dom tyckte.
Jag slutar aldrig förundras över hur anpassningsbara dom är!

Det har "bara" blivit vanliga promisar i dag....Men när vi åkte till stallet så fick dom hänga på. Lisa skulle hoppa så då passade jag på att träna Breeze i UT-Fram/Hopp. Dom bara stod där, hinderstöden alltså & då var det ju bara att köra. Självklart sänkte jag hopphöjden till henne. Det blev ett studs-UT runt ett hinderstöd-UT runt & ta studsen osv.
Breeze är bara så DUKTIG!
Mille ja han lullade runt & så tog han sig en repa in i den tomma fårhagen. Hoppade som vanligt igenom elstängslet, väl inne i hagen drog han en repa eller två sedan hoppade han ut igen. Han fick igång Breeze vid några tillfällen & då jädrar sprang dom som tokar i paddocken.

Nu laddar vi för morgondagens KM i agility. Tyvärr så kommer inte Amanda så Milloo får inte köra....Men snälla, gulliga Birgitta har lovat köra Breeze. Hoppas, hoppas bara nu att hon inte blir sjuk tills i morgon kväll Hon kände sig inte på topp idag....
HÅLL TUMMARNA för Breeze & Birgitta i morgon kväll!!!!

Nä nu ska här sussas...

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0