Agilityträning med gänget

Passade på att följa med när Ingela, Birgitta & Johanna skulle köra på klubben.

Traskadde med hundarna till Astra där vi skulle plockas upp av Birgitta & Ingela, domhurtbullarna hade varit på vattengympa....Ja,ja jag hade ju faktiskt gått hemifrån mig....

Väl på klubben så körde jag Breeze på lite UT övningar med hinder, det kändes ganska bra. Hon missade en gång eller två. Inte ngt som är oroande, det gäller ju bara att jag tränar henne mer! Hört det förr??? Körde åt bägge hållen.
Passade även på att köra henne mkt självständigt dvs ge henne kommandon medans jag var ganska still & det funkade BRA! Det var fram hopp-ut hopp-Br hopp(mot mig)-slalom-tunnel-fram hopp-ut hopp osv. Hon var SUPERDUKTIG! Men velodrom har jag ju kört massor av gånger...Kändes skönt att "bara" dirigera...
Sedan byggde vi banan som var en bana från en tävling i Estland i helgen. Birgitta sa direkt att det inte var en bana för henne....Jag tycket att det var rolig men så skulle ju inte heller jag köra den, tyvärr...
Hon började med Breeze & det var helt OK, det var i alla fall en Breeze bana. Sedan körde hon Milloo & han är ju lite annorlunda att köra än min stjärna! Hon körde mina hundar 2 varv var & jag måste erkänna att det inte alls såg dumt ut! Ser lovande ut till helgens tävlingar i Strängnäs!
Vi sa ännu en gång att varför har vi inte med oss filmkameran??? Det är ju på träning den verkligen behövs!!!! Så till nästa träning då minsann ska den med. OM ngn kommer i håg det!

Fick skjuts ända hem, Tack för hämtning & lämning Birgitta! Å Tack för att du kör mina hundar!!! Vad skulle jag göra utan dig... 

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0