Stadspromisen

Jag gick ner till stan med hundarna, ifall att det intye kom ngn så had eju mina redan fått sig en promis. Men vi bidde 3 stycken tappra med totalt 6 hundar. Vi traskade runt i/genom stan. Vädret var som sagt inte riktigt med oss, det snöade lite "halvisspikar". Det var stor skillnad när man gick i lä......För att inte tala om när jag gick över Mälarbron, usch det var inte skönt.
Men vi var överens om att trots vädret så är det alltid skönt att komma ut på en promis.

Ska skicka ut en förfrågan om ngn vill hänga med på en fm promis, ngn kanske är dagledig?

Å vi ger inte upp, nä nästa vecka är det dax igen hoppas jag!?

Väl hemma skulle man ju tro att hundarna var trötta, nix det är nästan så att dom fått mer energi. Mina raringar....

Jo innan promisen så tränade jag Breeze på metallapporten. Hon tar den utan problem men hon tycker inte sååå mycket om den. Men lydig som hon är så håller hon den vad jag än gör....

Trizz fick köra med träapporten. Hon duttar på den & får godis. Har ju varit lite seg med träningen men nu så....ska jag väl förhoppningsvis köra lite mer kontinuerligt.

Milloo fick titta på....Han är ju min klapp & kakhund -kakhund, han äter inga kakor......

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0