Snart dax för promis

Ja snart är det dax att klä på sig & traska ner till stan med hundarna. Det är ju stadspromis....Men man ska ju inte kolla ut för vädret är ju inte direkt på topp, men vad gör det??? Inget, har man hund så är det bara att klä på sig, gilla läget & GÅ! Men jag måste erkänna att det inte känns så inspirerande att gå iväg. Men å andra sidan så är det skönt när man väl kommit i väg & bäst känns det när man kommer hem. Då känns det bra & samvetet har fått sitt.

Tyvärr så tror jag ju inte att det blir så många som kommer i kväll, bgt som igentligen är konstigt. Alla som har hund måste ju ut & varför då inte slå två flugor i en smäll?! Hundpromis & sällskap, det blir ju genast mycket trevligare tycker jag i alla fall.

Men jag lovar, när vädret blir bättre & kvällarna ljusa ja då kommer dom fram alla som ja vad har dom gjort under den mörka tiden???smile....Alla kan väl inte vara daglediga?

Men,men bara ngn kommer & i kväll har ju Mia fixat promisen så hon kommer med sina hundar.

Nä nu ska här sättas på reflexvästar & reflexkopell & halsband ska på. Självklart har även jag reflexväst. Det ser nog ganska kul ut när det kommer en bil, vi måste ju lysa som värsta julgranen. Men det värsta jag vet är folk utan reflexer!
Men snart behövs dom inte längre men tills dess: sätt på er reflexer!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0