SHK´s årsmöte

Ja då har man suttit på det absolut LÄNGSTA årsmöte jag någonsin varit på.......
Men jag kan förstå att det tog tid, mycket prat blev det. Men jag tror att det är viktigt att allt luftas så att den nya styrelsen kan börja om på nytt igen.....
Mötet började kl: 11.00 & var slut ca strax efter kl: 16, med avbrott för lunch. Jag hade ju med mig hundarna som satt i bilen. Passade på att rasta av dom varje gång det var paus. Men dom hade stort utrymme i bilen så det gick ingen nöd på dom.
Passar på att Lyckönska den nya styrelsen med än en gång Ane i spetsen! Tror att det blir hur bra som helst!!! Bara kompetenta, arbetsamma & med SHK´s bästa,mmm det blir BRA! Så KUL!!!
 Som sagt lite trött i huvudet var man när det äntligen var slut. Men det var så himla KUL att träffa ALLA roliga & härliga människor inomSHK!!!

Tack Gudrun för god macka, the & frukt samt skjutsen till Marie E, Tack Marie E för skjutsen till årsmötet!
Tack till Sven & Marie för skjutsen till Läppe!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0