Pisse-Trizz

I natt så vaknade jag av ngn anledning när Trizz hoppade ner från sängen för att gå till köket & dricka. Väl tillbaka i sängen så traskade hon runt lite, vilket hon brukar i bland. Men jag höll ett öga på henne, kände liksom på mig att ngt var "fel". Mycket riktigt.....helt plötsligt sätter hon sig & KISSAR I SÄNGEN!!!! Som tur var så har jag hundfällar längst in & det var där som hon kissade. Men snacka om att jag vaknade till fort & for upp! Hon blev helt förskräckt &  bara tittade på mig med jättestora ögon. Det var bara att gå upp & bädda rent, verkligen ngt som är kul mitt i natten suck...
Så nu får hon heta Pisse-Trizz....

Vet inte om det har ngt med att Breeze löper?! Trizz har ju inte löpt ännu, vilket är helt normalt med dom linjerna. Breeze var 14 månader första gången hon löpte & mormor "Nattis" var också sen.
Det vore ju helt OK om Pisse-Trizz också satte igång nu. 

Hoppas att det blir torrt i natt....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0