På landet

Ja som sagt det blev juingen agility med Trizz utan en tripp till landet i stället. Inte helt fel det heller.
Fick ju umgås med ALLA mina fyra härliga sheltisar!

Efter långpromisen så var hundarna ganska trötta....

      
Tjejerna trivs bäst i soffan


Mille trivs bäst på golvet....

Efter att hundarna vilat färdigt så var det dax att ta sig an Sindies tassar, dom var verkligen vildvuxna suck....
Det värsta jag vet är oklippta sheltisar på bakbenen.....Hon såg verkigen hemsk ut ha,ha,ha....Men efter klippningen så var hon så fin igen.

     

     

Men hon har regelbundet blivit borstad & fått klorna klippta.

TACK mamma, Svenerik & Anders för att ni tar hand om Sindie & dom andra vid behov!!! 

Den här härliga kudden köpte mamma på Taxinge för flera år sedan, men INTE köpte hon ngn till mig inte suck...Jag vill också ha en JRT kudde & så självklart även en med sheltisar på...



När jag flyttar ut till landet/skogen då ska jag köpa en JRT igen....

I kväll ska det bli valppromis med Agneta & Ebba, ska bli kul!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0