Mer snö

Ja då vaknade man med att det under natten kommit "massor" av snö....& mina skidor som är på landet!!!!

Hundarna blev i alla fall glada över all den snö som kommit. Full rulle från första stund, men inte på matte. Nä jag tycker om snö men nu var det ju nästan vår?!

Fördelen är ju att Ida är ren & fin när jag kommer ut till stallet. Självklart är det även mkt renare hemma också förrutom all denna förb...ade ansamling av hundhår!!! Det är hundhår precis överallt suck...Men så är det att ha ett gäng pälshundar som också tror på våren...

Tillråga på allt så snubblar jag på damsugaren som konstant står framme, man måste ju damsuga varje dag & då kan den ju lika gärna stå framme. Annars blir jag för lat & låter bli & se det går inte.

Kanske ska borsta hundarna IGEN!? Bli bra bomaterial till fåglarna om inte annat.

Hundarna ja, dom har bara fått vanliga områdes promisar i dag,usch....inge bra. Men så blir det i bland. Kanske åker jag förbi klubben på väg till stallet, om det är plogat. Då kan dom få rusa av sig där i snön.

Rapport från landet:
Mille har fått gå på promis med mammas granne. Dom gick bla & hälsade på Milles favvo tjej, Lizzie. Så då är han nog nöjd. Sindie har fått lulla på tomten. Sindie sover så klart i sängen & Mille han har också fått för sig att sova där men bara en liten stund. Sedan blir det för varmt & då lägger han sig på golvet.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha...vi har oxå dammsugaren framme heeeeeela tiden!! Den är som en egen liten "möbel". Skulle vilja ha en sån där snygg Electrolux ErgoRapido, men har hört att dom inte suger upp kattstenar och grus såå bra. Och det har vi massor tillsammans med katthår då. Kraaam

2009-03-12 @ 22:16:37
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Nu är den undanstoppad......Men den kommer snart fram igen suck..Vill OCKSÅ ha en liten behändig manick, gärna en som även gör jobbet smile.

Kram

2009-03-13 @ 21:26:17
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0