Breeze löper!

Ja då satte damen i gång attans attans att hon skulle göra det just nu!!! Så typiskt! Men det är klart, det var ju dax men ändå så hade jag hoppats på att hon skulle vänta lite.....Så nu är det bara att avboka agilityhelgen i Fagersta nästa helg....Det skulle ju bli en helg med Birgitta, Ingela, jag & alla våra hundar. Birgitta skulle snäll som hon är tävla Breeze men se det blir det inget av nu....

Den enda som är glad är nog mamma, för nu är det ju snart dax att skicka Milloo till dom på landet. Kul att man i alla fall kan göra ngn glad.....

Så tyvärr Birgitta, du behöver "bara" köra Mac & Zingo i Fagersta. Men som sagt lite väntat var det ju....

Ska ju inte para Breeze nu ev i höst men troligen inte förrän nästa år. Måste bara hitta en passande hane åt henne. Det är ju verkligen en hel vetenskap, men samtidigt så kul med all planering. Men som sagt det blir troligen inte förrän om 1 år så då har jag ju lite tid på mig. Får väl sätta i gång att övertala just den önskade hanhundsägaren smile....

Alla 3 hundarna var med ut till stallet i dag.

     
                              Ida                                             Lisa & Ida
Det finns så mycket gott att lukta på där ute bla fåren! Men efter rastning så fick dom vara i bilen. Har man bara med sig en går det bra men att ha koll på alla, hästarna, fåren, katten osv nä det blir för stressigt. Tror nog att dom han få i sig lite hästskit men ingen hann rulla sig i ngn skit i alla fall.


Lisa & Ida

Även i dag så red Lisa Ida, först red dom ut en sväng & sedan lektion för mig i paddocken.

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0