Varmt & Soligt=SEMESTER

Nu har jag SEMESTER!!! Så attans SKÖNT!!!!

Så härligt att VÄRMEN nu är här....men tyvärr så har det pga av hetta inte blivit ngt agilityträning suck....Tänkte ju åka ut i går men det blev en promis runt Scaniasjön i stället, på senkvisten. Det var så himla skönt att lulla på med hundarna i svalkan som det blir på kvällen.

Var till Tumba & köpte lite hundgott bla vom som mina hundar bara älskar! Beställde också en flytväst till Breeze. Ska nämligen försöka sätta igång & simma med henne. Har ju så himla nära till vattnet så det är ju bara att sätta i gång. Fortsättning följer.

I dag har det också varit lugnt på hundträningssidan...usch snart börjar väl samvetet gnaga. Men jag tror stenhårt på att även hundar måste ha en break i bland....

Inga bilder idag heller......

GRATTIS Birgitta som med sin Zingo tog en PINNE på Gotland!!!

GRATTIS Ingela som med sin Korall tog sin första PINNE också det på Gotland!!!

LYCKA till på söndagens tävlingar! Jag håller tummarna & nä jag är inge avis på att ni Alla är på Gotland....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan MArie.



Jag skall också köpa flytväst till Taito, han skall simma mycket, kanske kan ta sällskap nån kväll.



Kram Lotta.

2009-06-28 @ 13:12:22
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Anna

Hej Marie!

Såå, du har semester nu. Undrade just när du skulle ha? Hoppas du får ett par sköna veckor tillsammans med dina hundar. Hoppas såååå att värmen och solen håller i sig, jag vill oxå ha soooool!! Jobbar EN vecka till puh Kraaam

2009-06-29 @ 09:40:20
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, det är så HÄRLIGT att ha semester! Varmt, skönt, avslappnande kan inte bli bättre....

Kanske lite varmt för djuren men det finns ju ngt som heter skugga som tur är.

Å Lotta, jag hänger gärna på & simmar med hundarna!

Å Anna, snart är det din tur att vara ledig.

Njut av värmen, det gör jag...

Kram från semesterfiraren!

2009-06-29 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0