Agilityträning igen...å igen

Åkte ut på kvällen igen.....Hade byggt upp på dagen så det var bara att "köra"......Vet inte om jag var mer fokuserad men ALLA hundarna gick kanon!!!

Breeze: Körde tunnel-h hopp-vals runt-hopp-tunnel-hopp-h hopp-vals-hopp. Körde avståndshandling & det fungerade!! Körde med hinder emellan oss & med ganska långa avstånd men jag var väldigt tydlig (tycker jag...) med min handling/position & det bara FLÖT!!! Jösses vilken duktig hund jag har!!!! Slutade på TOPP!!!

Milloo: Körde kontaktfält & alla satt som bara den....Han är bra god min Prins!

Trizz: Fick återigen köra gungan med Gudrun som mottagare med godisskålen ca 3-4 meter efter gungan. Hon tog gungan helt själv & jag var med & belönade när den slagit i backen. En gång "missade" hon gungan hmmm men resten av gångerna tog hon den. % var alltså hög!
Kontaktfälten på dom andra hindren tog hon som en proffs hund, så himla DUKTIG!

Efter kvällens träning så kändes allt så mkt bättre än vad det gjorde efter dagens träning...Men det är som allt annat det går upp & ner.....I morgon blir det mer träning.

Nu är allt vattnat på tomten, hundarna har fått sitt så nu är det min tur att slappa i soffan...

Å jag är inte alls avis på alla som är på Gotland & tävlar agility.....Nä INTE alls hmmmm, JO det är jag!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0