GRATTIS AMANDA & MILLOO TILL VINST & PINNE!!!

Ett JÄTTEGRATTIS till Amanda som med min Milloo VANN agilityklass 1  på Kanonsabotören 5/7!!!

Milloo´s FÖRSTA PINNE!!!    Vilken Prins jag har!!!

Amanda hämtade Mille i fredags för avfärd till Åtvidaberg, dom hade hyrt stuga där. På lördagen så blev det disk i bägge klasserna, men på söndagen ja då slog dom till!!!

2009-07-05 Kanonsabotören LHU/ÅHK Agility klass 1, 0 fel Tid: 40.10 Plac 1/40

TACK Amanda för att du körde min Prins & för att ni tillsammans VANN & tog en PINNE!!!!

Grattis också till en 9:e placering i hoppklassen!!!!

2009-07-05 Kanonsabotören LHU/ÅHK Hoppklass 1, 5 fel Tid 40,98 Ref tid: 48 Plac 9/39

Men nu är ordningen återställd, han är avlämnad & har just busat med sina tjejer....

Vilka hundar jag har! Å vilken TUR jag har som har bla Amanda som kör Milloo.....

Kanonsabotören 2009
Datum: 2009-07-05Plats:Kanonvallen
Tävlingsledare: Rolf GustavssonDomare:  

Resultatlista för: Agility 1 / Medium
Antal starter: 40 varav 23 diskade Banlängd: 148 meter Idealtid: 51 sek
PlcSnrFörare / HundNamn / RasTidFel
113Nielsen-Karlsson Amanda
Milloo

Honeybrook Press Release
Shetland Sheepdog

40,100,00
221Johansson Rebecka
Tessie

Memus Grand Mariner
Shetland Sheepdog

50,440,00


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stoooort GRATTIS till Milloo`s framfart på agilityplanen..Härligt att du hittat så bra personer som kan tävla dina stjärnor ler stort

Nya bilder ute på bloggen...



Kramar Jeanette och Sara

Postat av: Anonym

TACK, vilka härliga hundar vi har!!! Ska genast gå in & kolla dina foton...Kram från Marie G

2009-07-05 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0