Breeze & Trizz släkt på Honeybrook

Passade på att fota lite släktingar till Breeze & Trizz när jag äntligen var på Kennel Honeybrook. Det var ju ett tag sedan sist.

   
Breeze & "Nattis"
Nattis är mamma till Breeze & så klart mormor till Trizz

   
"Nattis"

 
"Nattis"


Breeze & Jazza
Breeze & Jazza har samma mamma, Jazza är alltså moster till Trizz

   
Breeze & Hexa
Breeze & Hexa har samma mamma, "Nattis"
Trizz & Hexa har samma pappa PM Quality Born Decent "Amigo" & är lika gamla


Breeze & Tresher
Breeze & Tresher har samma mamma

 
Tresher & Nattis

 
Breeze & Sapphira
Breeze & Sapphira har samma mamma.
Sapphira hade jag mer än gärna tagit med mig hem, redan när hon var valp...
Breeze, Nattis(min favvo!) & Sapphira är så otroligt lika på alla sätt. Å så är ju blått vackert.....


Jazza, Tresher & Nattis

 
Några av Lenas otroligt vackra blommor

 
Samma som ovan

 


Sheltiestaty & blommor

   
Världens bästa Breeze

Det kommer även foton på Milloos släkt...

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0