Tre hundar hemma

Nu på morgonen blev Milloo & Trizz hemkörda. Snacka om att dom var gosiga, japp det skulle bara gossas med matte & jag tror nog att Breeze tyckte det var lite jobbigt. Hon har ju haft mattes uppmärksamhet alldeles själv nu i en vecka.

Sedan var det dax för en långpromis i det härliga "vår" vädret?!?! Solen skiner, fåglarna kvittrar & det droppar från taken. Spring i benen hade dom i alla fall....Breeze sprang in i Vesslan två gånger, suck....Inge bra. Men det hände inget som tur var. Milloo var som vanligt lite i sin egen värld så han fick man "väcka" upp Hallå du är hemma nu & ha liiite koll! Min Prins smile...
Gick en mkt trevlig skogsrunda & vi mötte ingen under hela promisen, helt otroligt när man ändå bor som man bor. Men det är bara skönt då hundarna springer lösa. Det var bara att njuta av tre spralliga sheltisar. Tyvärr tog jag inte med min NYA KAMERA!!! Nä jag har inte riktigt lärt mig den ännu ha,ha,ha...Men det kommer!!! Nu jäklar ska här fotas.

TACK MAMMA, SVENERIK & ANDERS för att ni tagit hand om mina hundar! Ni är guld värda! Krama Sindie från mig.

Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0