Tidig promis igen...

Men i dag fick jag sova lite längre innan Trizz ville ut...Väl ute blev man ju deppad, jisses vilket himla tråkväder!!! Barmark med en del isfläckar, mörkt & skitigt. Dvs när man väl kommer in har man 3 skitiga hundar att ta hand om suck...
Men vad gör man inte för sina hundar??? Ha, ha,ha....

På fredag har vi samling på klubben för alla som ska tävla i agility under året, tänkte att det var en bra grej att samla dom som vill. Det är ju lite roligare om man är ett gäng som åker tillsammans, det är lite av tanken med det hela. Får se om det kommer några....

Jobbar vidare med lagsammansättningen. Men jag är ganska säker på att det ordnar sig....Även Ingela håller ju på & sätter ihop ett lag, tror att hon mer eller mindre lyckats få ihop ett.

Nä nu har man en del att pyysla med innan det är dax att ta ut hundarna igen & igen osv....Det är HÄRLIGT att ha hundar! Speciellt när vädret är som det är smille....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

God fortsättning på 2009! Hoppas ni fick många julklappar! Kram Tessan

2009-01-12 @ 18:06:25
URL: http://www.prius.cybersite.se
Postat av: Marie G

Tack det samma! Fick några bra men bäst var kameran jag fick på min födelsedag smile.

Kram

2009-01-12 @ 21:50:05
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0