Rapport från Cash

Tack "Becca" för rapporten från Lilleman-Cash. Låter som om han har det BRA, vildingen. Härligt att höra att allt går bra.


Heej marie och sheltisarna! hihihi
Ville bara uppdatera lite kring cashen boy, han är en ute galning, vill alltid vaa ute och ha koll. Han har lyckats skrämma bort rådjur från vår tomt och känner sig himmla häftig, ingen får gå ut utan honom, våran vakthund. Och i princip varje dag träffar han sina kompisar och leker och har skoj på ängen nedanför oss, tax-japansk spets valpen Sniffy och den americanska cocker hanen Teddy är hans bästisar, de har kulkul när de leker! Han är himmla go, älskar hästar och att följa med till stallet fortfarande. Nu vet jag inte vad han är, tror han gick in och hoppade upp hos min bror som är sjuk i sängen, sötnos Cash!
Juste, under nyår med raketer vart han rädd, jag och min kompis var hemma med honom, han lugnade sig efter ett tag och när det var slut var han lugn.
Men det var allt från oss!
Kram.

Saknar Lillemannen.....ge han en godis från oss alla är du snäll.
Hälsa familjen, Kram från Marie & sheltieligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0