Nu är Indra hemma igen...

Äntligen blev klockan 16,30 & min snälla lillebror skjutsade mig den korta biten till Mikaelsgränd.

Å visst var det min Indra dom hade tagit hand om, TACK snälla ni!!! Härligt med så hjälpsamma människor!!! Tackade med tulpaner......



Indra var lite tuffsig & MYCKET mager!!!! Men gosig som vanligt. Det var inga problem att ta hem henne i buren, verkar nästan som om hon var glad över att äntligen få komma hem igen.... Väl hemma åt hon & kollade runt, några som också kollade in henne var hundarna. Breeze har inte vikt från hennes sida sedan hon kom hem, så nuttigt...
Hon har sovit en hel del både i mitt knä & på fällarna samt på mattan & gissa vem som lagt sig brevid??? Jo Breeze så klart!

  

Nu får hon "landa" efter att ha varit bort så länge....Sedan måste jag komma på hur jag ska kunna bada henne?!?!? Någon som har ett tips????

Men jag undrar vad hon gjort/varit med om sedan hon försvann???? Dom som tog hand om henne såg ju henne för första gången i går så VAR HAR HON VARIT övriga tiden??? Vilket fall som helst så var det TUR att hon gick hem till just dessa människor! Ska nog köpa en lott.

Vilken TUR att hon var Idmärkt, kastrerad & registrerad i kattregistret!!! Uppmanar ALLA att göra det samma!!!!



Njut av stunderna med era djur! Det ska jag............

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhhh, vad bra att hon är hittad!!

Otroligt, hur länge hade hon varit borta?

Gumman..vad har hon varit med om , tro? Och kallt som det varit i omgångar med -9 grader osv.

jag vet att det är en hundblogg, men en liten bild på henne kanske inte är för mycket begärt :)

2009-01-20 @ 16:11:30
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie

Lyckliga Indra som har kommit hem till dig och dina hundar. Nu när du har en ny kamera kan vi väl få se en bild på henne

2009-01-20 @ 17:06:43
Postat av: Marie G

Hejsan, Ja det är så skönt att hon äntligen kommit hem....Å nu kan jag lägga in foton på bloggen från min NYA kamera. Håll till godo! Mager som bara den är hon & väldigt orkeslös....MEN HEMMA!!!

KRAM på er!

TACK Anders för hjälpen med att instalera kameran så att bilderna kom ut!

2009-01-20 @ 18:11:15
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0