I bland så...

Känns det som om man inte skulle ha några hundar....Mitt samvete för dom dom sista dagarna är på botten. Skyller på min behandling men i dag är det dax igen & så även på fredag. Så troligen så får dom stackarna ha en fortsatt TRÅKIG vecka...

I går fick dom följa med till stallet vilket var en upplevelse. Hästarna undrade vad i hela friden dom var för några?!?! Trizz & Milloo tyckte att dom var läskiga....Så medans jag tog hand om Ida så fick dom vara i den kombinerade sadelkammaren/köket i värmen. Sen fick dom följa med när kärran skulle tömmas & se då fick dom syn på fåren!!!! Tyvärr (enligt dom) så var ju elstängslet i vägen....Men titta kan man ju! För att inte prata om att LUKTA!! Dom fick giraffhalsar & elefantnäsborrar. Jag var mest Tacksam över att dom inte kom åt några fårskithögar att rulla sig i, tror nog att lillebror var lika glad för det, vi hade nog fått GÅ hem då!

På kvällen fick ju Trizz följa med på mötet på klubben, tyvärr så hade ingen annan med sig hund så hon hade ingen att leka med. Men hennes nos jobbade runt hela stugan, ALLA ev smulor & annat ätbart är numera BORTA!

Indra, min katt som äntligen är hemma igen bara äter & sover......Hon har en hel del att ta igen. Inte går hon nära ytterdörren heller, undra vad det kan bero på?!? Kan tänka mig när krafterna kommer åter blir hon nog sugen på att gå ut igen. Men jag vågar ju absolut INTE släppa ut henne igen! Det bästa då vore ju att hitta ett bra hem på landet där hon kan gå ut & in som hon vill.......

   

Sen kan jag ju meddela att Trizz gjort lite väl många högar dels en inne & så ett par ute Som TUR är vet jag vad det beror på...Just det, hon HOPPADE UPP PÅ KÖKSBORDET & åt ur Indras matskål!!! Dvs kattmat....
Snacka om en liten Vessla!!! Så nu är kattmaten förflyttad till diskbänken för dit tror jag inte att Trizz alias Vesslan tar sig...
Undra på att hon INTE äter sin EGEN MAT!!!! Rackarns hund.

   
Undra vad hon gjort för att bli så här trött???

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0