GRATTIS MILLOO 3 ÅR!

I dag fyller världens bästa Milloo 3 år! GRATTIS min Prins!!!

Grattis också till Mimosa, Millie & Mozart

Det var ju inte meningen att jag skulle ha en sobelhane utan tecken, nix han skulle bara vara hemma hos mig över påsken för socialträning. Snäll som jag är så att säga.....Ja som alla vet så slutade det med att han stannade kvar, hittade nämligen ingen fodervärd åt honom. Lena ville inte ha honom tillbaka, att hon lämnade honom hos mig måste ha haft en mening eller vad säger du Lena?
Försökte med alla medel att hitta ngn åt honom vet inte hur hårt Lena jobbade för att hitta ngn........

Vilket fall som helst så är han nu min & en UNDERBAR hund, min Prins!!!!


Min blivande agilitystjärna (snart Amandas)


     



Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis Lånade lilla Prins!!! Vi ses troligtvis på söndag och då ska vi köra järnet!!! Å sen är det dags för vår tävlingsdebut! Hoppas du (Pirnsen) inte är lika nervös som jag!!! Vilken Toppen matte du har som lånar ut en så fin kille till mig!!! Kramar till hela din flock från Amanda

2009-01-08 @ 19:21:11
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Marie G

Skönt att ha Prinsen hemma, vi har gosat hela morgonen.....

Det är som sagt bara super att du vill "ha" min Prins!

Kram

2009-01-09 @ 12:07:52
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0