Första turen med Anders

I morse åkte jag för första gången med Anders efter att han fått sitt körkort, HÄFTIGT!!!! Det var nästan så att det kom en tår efter att han släppt av mig vid affären. Minns ju när han var liten, & så blir man påmind om att åren går dvs att man själv börjar bli gammal!!! Suck....

Men han sa i morse " man är inte äldre än man känner sig", hmmm MEN jag känner mig gammal & blir ständigt påmind om det. Men det lugnar väl ner sig, det är nog ngt man får stå ut med nu när man passerat strecket......

Ja så nu får man börja oroa sig för att det INTE ska hända ngt i trafiken när han är ute & kör suck....
Men han kör bra (partisk faster, smile) men det finns ju så många andra idioter där ute....


Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0