Den stora dagen?! Näe

Usch ja, nu känner man sig gammal.....Tur att man har sina hundar så att man känner sig lite yngre än vad man igentligen är ha,ha,ha...

INGET händer idag, nix jag ska jobba.....Men det kommer.......

Har ju bara Breeze hemma men snart kommer dom andra hem, det är faktiskt ganska lugnt & skönt att bara ha Breeze hemma. Hon har varit väldigt fokuserad på mig under den ensamma tiden, så då har jag passat på att träna metallapportering. Ngt som går bra. Hon är ju bara för duktig, sýnd bara att jag inte har den riktiga gnistan att ta tillvara det....

Rapporter från landet säger att hundarna är ute & busar för fullt i snön. Härligt! Dom lär väl vara helvilda när dom kommer hem ha,ha,ha......

Nu ska här slappas med Breeze innan det är dax att ta sig till jobbet. Tog ju en ordentlig morgonpromis med henne.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen!!

Hoppas du får trevligt imorgon.

Kraaam

2009-01-07 @ 22:03:48
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

TACKAR! Bara nästan 10 månader kvar ha,ha,ha...

Kul att pratas vid, vi hörs i oktober smile.

Kram

2009-01-08 @ 11:07:32
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0