Vinterpromis igen...

Ja det är lika bra att passa på innan snön smälter bort. Så jag tog med mig Breeze, Mac & Zingo ut till Bastmora, nu hade ngn plogat in till agilitygrinden så jag kunde köra ända ner.

SUPERELOGE till den som plogat E-4:an, agilityparkeringen, parkeringen & en träningsplan!!!!
Nu kan man om man vill bära hindren till agilityparkeringen & träna agility!

I dag gick jag runt i Viltsvinsskogen som tur var så mötte jag ingen människa, inga hundar & INGA VILTSVIN! Så det blev en trevlig promis med glada spralliga/springandes hundar. Dom fick verkligen springa av sig. Själv så försökte jag pulsa så mkt det gick i djupsnön, pust & stön men NYTTIGT är det!
Får bara hålla lite koll på gamlingen Mac, men man såg att han tyckte om att springa fritt.

Tyvärr var det ingen sol framme i dag & det är + grader dvs det smälter lite.......Jag vill ju att det ska ligga kvar ett tag till....

Traskade på i lite över 1 timme & 15 minuter, så nu sover hundarna. Själv så är jag LEDIG i dag med, så skönt!

I kväll är det föreläsning på klubben med Curt Blixt, ska bli intressant. Har lyssnat på honom tidigare men det är alltid nyttigt att få lite påfyllning. Kvällen handlar om hundarns mentalitet & allt runt omkring det. Föreläsningen är fullbokad så det blir nog en hel del folk i klubbstugan.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0