Sheltiedag på Vilsta -09

Äntligen var det då dax för sheltiespecialen på Vilsta i Eskilstuna. Ännu en dag med BARA sheltisar, nåja Anita Axelsson hade med sig sin BC Toni men hon tror väl nästan hon är en sheltie smile....

Jag hade "bara" med mig Breeze, dom andra var på landet & hade det mysigt......Jag & Eva-Britt sov över hos Lena & Egon så det var inte så långt att åka på morgonen. Ditte hämtade upp oss & alla hundar. Som tur var så var burarna till hundarna redan på Vilsta annars hade det blivit trångt i bilen. Ditte hade ställt upp burarna på bästa stället så vi hade verkligen bra utsikt på alla 3 ringarna. Sedan att man ser som man gör det är en annan sak. Både Lena & jag hade svårt att se nr på deltagarna ha,ha,ha.....

     
Eva-Britt (Hasslaröds Kennel) & Maya

     
Ditte (Kennel Lifetime) & Nicke

  
Inifrån hallen på Vilsta

     
Tilly från kennel Hillfire                            Elisabet & Tilly

     
Annika & Dixie
  
Dixie är ett "Nattis" barn dvs halvsyrra med Breeze


     
Lena (Kennel Honeybrook) & Chilli. I mitten kortet, Smilla framför Lena
     

Dagen blev lång men det är som vanligt alltid kul att bara titta på sheltisar! Det bästa med dagen var att Eva & Hans kom med Leffe!!!

TACK Egon & Lena för god mat & dryck!!

TACK Eva-Britt för roligt sällskap!

TACK Ditte för skjutsen till & från Vilsta!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva-Britt (Bitte)

Det var jättefina bilder från Vilsta

Maya är såld nu.

Lite ledsamt, men inget att göra åt.

Ska hälsa på henne när jag kommer hem från Skåne

kram Bitte

2009-02-20 @ 08:45:01
Postat av: Marie G

Men det är ju ändå skönt att du hittade ett bra hem till lilla Maya....Förstår att det känns konstigt.

Skicka gärna över lite bilder till mig när du har tid.

Kram från Marie G

2009-02-20 @ 16:32:29
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0