Rapport från Cash

Här kommer en rapport från Familjen Cash, Tack Rebecca för att du låter mig få information om Lilleman,Cash!!!

Hejsan Marie och sheltisarna!

lite uppdate kring lille cashen :D
Han är nu kastrerad, det gick brabrabra super bra. han var groggy hela kvällen dagen efter öm, dagen efter det vart han piggare och nu är han piggpiggpigg :D hihihi, men vi måste ändå begränsa aktiviteten så att inte stygnen går upp eller blir infekterade. men han och vi mår bra :D

och vi har planerat att gå en hundkurs till våren, tja annars är allting som vanligt. hopas ni har det bra! och hälsa alla från oss.
kramar familjen cash!

Så skönt att allt gick bra med att kastrera honom....Tror nog att han blir som vanligt ganska snart smile...Dvs full rulle! Hoppas nu att ni hittar ngn klubb att gå kurs på, annars får ni höra av er.
Du har inga nys foton att visa???
Hälsa hela familjen & ge Cash en godis från mig & alla sheltisarna!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jadå. ska sätta in dem på datan och sen skickar jag dem direkt!

jaaa, full rulle är det vill jag lova. hihihi charmtroll :D <3

jag hoppas ni har det bra!



kramar hela familjen cash.

2009-02-13 @ 20:05:31
URL: http://lillarebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, KUL då väntar jag på kommande bilder på Lilleman,Cash.

Kram på er alla från Marie & alla sheltisarna

2009-02-15 @ 13:08:22
Postat av: rebecca

ska också berätta något hemskt, som jag inte skrev i förra inlägget. Cash vart biten ordentligt av en elak hund i stallet, så han har vart jätte rädd ett tag. ett par dagar efter låg han bara, gjorde ingenting. vi ringde vetrinären som trodde han befann sig i chock. men nu är han bättre, inte helt sig själv, men nästan. han är lite feg och lite rädd för hundar och dragkamp med leksaker, men annars sig helt själv. skälliga, villja gå på prommis cash igen. ville bara skriva det, har du något tips på vad vi ska göra med cashen? angående hunden som bet cashen, satte mammi den på plats ordentligt medans jag tog hand om cash, även hundens ägare fick en ordentlig utskällning och nu får den hunden inte gå lös längre, det dåliga är att man måste bli så arg för att ägaren ska fatta, hennes hudn har bitit mig och massa andra, men ändå ska hon envisas med att den ska vara lös.

ville bara säga det, hoppas ni har det bra!

bebis cashen börjar bli bra igen, det är vi så GLADA över.

kramar från hela familjen cash.

2009-02-16 @ 09:53:16
URL: http://lillarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0