Promis på golfbanan

Herrejösses vad isigt det är överallt!!! Tillråga på allt ligger det ett tunt lager pudersnö ovanpå....Nä det fick bli Viksbergs golfbana. Det är ju perfekt att gå på gräs, plant & man ser hur långt som helst. Hundarna verkligen sprang & Milloo hoppade faktiskt över eltråden som ska hålla alla vildsvin ute & Trizz kröp under så jag tror inte att det var såå stark ström i trådarna. Breeze gick inte i närheten av trådarna. Men dom två yngsta dom ville springa i skogen, Milloo doftade ngt så det hade nog varit djir däruppe. Men dom kom så snällt tillbaka. Det var så skönt att verkligen kunna gå på utan att oroa sig för att ramla & bryta benen & som bonus så tittade solen fram, HÄRLIGT!!! Var ute ca 1 timme så nu sussar hundarna gott......

På lördag är det sheltiespecial i Vilsta, Eskilstuna & då ska jag givetvis dit & titta. Det är bara att ta med sig stol & matsäck så kan man sitta hela dagen & bara titta på massor av sheltisar......Funderar på att ev ta med mig ngn av mina hundar Breeze eller Trizz. Blir väl Breeze eftersom att hon inte kan vara på landet som dom andra suck...Damen har ju fått för sig att hon ska rymma när hon är där utan mig?!?!? Inte vågar jag åka i väg & sedan bara vänta på telefonsamtal om att hon stuckit igen....Tur att domo andra sköter sig när dom är där ute.

I går när mamma kom hem från gympan möttes hon av Sindie på uppfarten?!?!? Japp dom dvs Svenerik & Anders hade GLÖMT henne ute!!!!! Det är andra gången det händer med dom två hemma!?!? Suck, kanske dax att ta hem min stackars hund....Tur så var det ju inte sååå kallt för hon hade tydligen varit ute ca 1 timme, oj,oj,oj......

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hejsan marie och sheltisarna!



lite uppdate kring lille cashen :D

Han är nu kastrerad, det gick brabrabra super bra. han var groggy hela kvällen dagen efter öm, dagen efter det vart han piggare och nu är han piggpiggpigg :D hihihi, men vi måste ändå begränsa aktiviteten så att inte stygnen går upp eller blir infekterade. men han och vi mår bra :D



och vi har planerat att gå en hundkurs till våren, tja annars är allting som vanligt. hopas ni har det bra! och hälsa alla från oss.

kramar familjen cash!

2009-02-11 @ 21:39:03
URL: http://lillarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0