Promis med "bara" en hund

Hade varit slö hela dagen så när det började närma sig kväll ja då kom energin....Tog med mig Breeze & gick runt Grusåsen-Weda & hem. Det var trevligt att bara ha koll på en hund, man kanske bara ska ha en?! Så känns det nu men sedan när man får hem dom andra så vill man nog inte byta bort dom.....Mamma vill INTE släppa hem någon utav dom & nu VÄGRAR hon släppa hem Trizz. Se hon charmar alla ha,ha,ha....Det är klart i dag hade dom ätit pannkaka hmmm undrar hur Sindie & Milloo ser ut?! Trizz behöver ju äta upp sig, MIN lilla vessla. Nåväl dom får stanna där över helgen för då åker Breeze & jag till Vingåker. Sedan hoppas jag ju att Breeze ska börja LÖPA!!! Då får Milloo åter igen vara på landet.

Även i dag har jag tränat fjärren med Breeze & nu verkar sitt problemet vara borta?! Skönt....Tänk vad bra hon skulle kunna bli om JAG tränade varje dag & inte bara när jag får inspiration suck.....
Förhoppningsvis kan jag träna lite med Marie i helgen, behöver ngn som tittar.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0