Breeze & jag i Läppe

Äntligen blev det fredag & jag & Breeze tog tåget till Vingåker. det var kallt på tåget så Breeze var mest i mitt knä hmmm tur att man bara har en hund med sig. Eller blir det så att man tillåter lite mer när man bara har en????

     
Jag & Marie +hundarna      Gäspa, Marie & Sally

Det första Breeze gjorde när vi kom fram var att sätta Gäspa på plats.....Gäspa minns att Breeze sa till henne på skarpen när hon hade alla sina valpar, så nu kryper Gäspa så fort Breeze visar sig.......Snacka om hundspråk!!!

  
Marie                                    Sven & Marie

Nu på morgonen blev det en liten skogspromis med Marie & alla hundarna. Självklart har jag bara med mig gympadojjor & här är det ju VINTER med SNÖ!!!! Hemma är det ju VÅR! Ja så det blir till att låna vinterkängor, tur så har jag i all fall med mig långkalsonger......

  
Marie & Sven                      Sally, godkänd anlagstest i viltspår!

Tror inte att det blir ngn hundträning ute, Nix det är alldeles för KALLT för min del.......Får passa på att njuta av en brasa INOMHUS i stället, mysigt är det.........

     
 Gäspa 2008

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0