Loppis på lördag!

På lördag den 15/8 är det LOPPIS på hundklubbens område i Bastmora! 
Jag hoppas på att mkt folk kommer för jag har massor som jag vill bli av med!!!! Har rensat & plockat det mesta här hemma....Allt från massor av hundprylar, böcker, div saker, cremer/lotion/parfymer, gardiner mm mm mm. Jösses att man har SÅ MYCKET i sina gömmor?!?! Men vad gör man av allt som inte blir sålt!!?! det kanske inte kommer några?!?Det kanske regnar!?!? Nä man får hoppas på att vädret blir OK & att det kommer folk så att jag kanske blir av med ngt i alla fall....


BAKLUCKELOPPIS på Svenska hundklubbens område i Bastmora Lördagen den 15/8.

Alla som vill sälja: Ta med ett bord & kom mellan kl: 09.00-10.00. det kostar 100:- att stå & sälja.

Alla andra: Kom från kl: 10.00 & kolla in ALLT som finns!!!!

Fiket på klubben är öppet under dagen! Givetvis får du ta med dig din hund in på området, men glöm inte att plocka upp om ngt skulle hända!

Hoppas att MÅNGA kommer!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0