Loppis på klubben

Ja jösses vad mycket man kan få in i en volvo kombi ha,ha,ha....Å mkt hade vi med oss, dvs jag & Gudrun men vi delade på en plats.
Det tog sin lilla tid att få alla prylar på plats, men kul hade vi! Räknade till att det var 19 stycken "försäljare" under dagen. Tyvärr så var det väl inte anstormning av folk men midjeväskan blev tyngre & tyngre!!!
Hade sagt till mig själv att inte handla ngt på hela dagen & det höll jag!!! Nä nu när man äntligen rensat ut det mesta & lite till hemifrån då vill man ju inte fylla på med mer....

Hade bara med mig Trizz för fler fick jag inte in i bilen så dom andra kom med resten av familjen senare under dagen.
Passade på under en lite lugnare period att gå med hundarna runt E4:an via agilityplanen så att dom fick springa av sig. Så himla härligt att se alla mina fyra underbara sheltisar raca runt! Breeze hade nog hoppats på att få köra lite agility men se det hade jag ingen tid för....Gudrun passade ju försäljningen medans jag pausade.

Men tur med vädret hade vi, solen sken & försäljningen gick mkt över min förväntan!!!! Härligt!

Länstidningen hade sedan ett reportage från loppisen, ska läsa det i morgon.

Om 2 veckor är det inplanerat ett garageloppis, man fick ju blodad tand. Å tills dess ska jag även ha rensat vinden. Måste nog boka lastbil ha,ha,ha nä det behövs nog inte. Prylarna från i lördags är redan ditkörda...

Njt av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0