Sugen på träning igen....

Tror att både jag & Breeze saknar lydnadsträningen......Var ju ganska duktig ett tag med att planera & träna, men efter LP´t så bara SLUTADE jag!?!? Suck, måste ha LITE längre framförhållning annars tappar jag allt vad träning/planering/sug heter. Ni som var med på SIndies tid vet vad som hände hmmm. Att man aldrig LÄR sig!
Har ju gått kurs i tävlingspsykologi FLERA gånger för Kenth Svartberg & Niina Svartbergh & då borde det ju sitta i huvudet: Planera framåt-långsiktigt osv osv.....Ja,ja men min plan var ju igentligen BARA LP 1 sedan KANSKE 2:an....men se KANSKE ska man inte tänka....Nu är jag sugen på att köra 2:an så det är väl bara att rycka upp sig & planera.
Ska BARA vänta tills hon löpt färdigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0