Nästan som förr på klubben....

Efter jobbet packade jag ryggan, tog mina hundar & åkte ut till Bastmora. Vädret var SUPER, SOLEN SKEN & det var VARMT! Härligt!!!! Hundarna fick sig en riktig promis, vilket dom behövde. Väl på klubben så körde jag både Breeze & Milloo på slalom-däck-A. Dom var riktigt duktiga!

     




Sedan tänkte jag fota Milloo i slalom, så jag ställde honom ca 5 meter innan medans jag själv gick ca 3 meter efter slalomet. Sedan sa jag slalom & HAN GICk SLALOMEN HELT RÄTT!!! Jisses vilken hund!?!?! Jag blev helt överumplad så inte blev det några kort, suck på mig! Jag trodde ju i bästa fall att han skulle gå in rätt.....Vilken Prins jag har!!!

  



Sedan kom Annika med sina 3 hundar så då tog vi en gemensam promis i det underbara vädret. SÅ trevligt.

     

När vi kom tillbaka hade Kerstin med Yrsa & Barbro med Disa & Doris kommit. SÅ det blev en del kramar & prat, det var ju länge sedan.

     


Barbro med Disa & Doris

Det kändes NÄSTAn som förr i tiden när det alltid var folk på klubben oavsett vilken tid man kom. Ja trevligt var det i alla fall. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0