Måndagspromenad

Det är så härligt att börja dagen med en hundpromenad. Tog med mig min frukost & så gav vi oss ut. Det var höstigt men tyvärr ingen sol.....Hade också öaddat godispåsen till hundarna å se då vet dom att det kommer hända saker.....
Det blev godisrutor, godisspår, klättra upp på stockar & stenar & leta godispåsen. Alla hundar tycker att det är KUL! Man verkligen ser att dom får jobba för godiset......Åh det lovar jag att dom gör, ja det kan vara Milloo som i bland tycker att det luktar godare av en tik & så måste han ju vara steget före, det kan ju komma ngn & det är ju HANS flock tror han! Min Prins. Nåväl alla skötte sig & jag har BARA plockat en krypande fästing på Trizz....Får se om det kommer fram några fler. Hoppas INTE att det gör det!!!
Nu känns det OK att gå till jobbet efter att hundarna fått sitt.....

I kväll är det instruktörsmöte på bruks.....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heejj Marie!

Ville bara infomera om att Cash väger 4,1 kg och är 32 cm i manken :D Å vild, vild :D

Han har fått en bästis hund här hemma, teddy heter han och är en Americansk Cocker Spaniel, ur sööt å snäll mot Cash. Cash vildingen är med i stallet nästintill varje dag å han älskar hästar, speciellt Kecia och Madeame. Jaja, det var nog allt istort sätt. Hälsa hela familjen sheltis (: Kram.

2008-09-05 @ 08:57:24
URL: http://keciarebecca.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, KUL att höra i från er! Då är Cash lika stor som Sindie, nåja hon är 32,5 cm.....Härligt att han gillar hästar. Hälsa hela familjen från oss ALLA! Kram Marie

2008-09-05 @ 09:06:36
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0