Kurs igen....

I dag var det dax för kurs igen....Breeze & Trizz fick vara med när jag fixade iordning kombinationerna. Sedan körde jag Trizz i dom olika tunnlarna. Hon är bara för HÄRLIG!!! Hon är en riktigt liten racer....Bra gick det i alla fall.

Sedan körde jag Breeze i slalom, både vänster & höger, vilket GICK kanon ALLA gångerna!!! Nåja jag körde inte mer än 3 gånger per sida men hon fixade det! Ingången till höger slalom var lite knixig, men attans vad DUKTIG hon var min STJÄRNA! Det märks att hon är super sugen på att köra agility! Tyvärr blev det inget mer för jag hade så himla ont i kroppen suck....Breeze ville INTE lämna planen när jag skulle gå, nix hon ville köra mer!!!

Sedan var det dax för kurs & det var ett trevligt litet gäng som kom. Vi var ute & körde lite olika övningar bla släpp & snäva svängar. Gick igenom hur jag tränar kontaktfälen & hur viktigt det är att lägga mycket träning på att få säkra kontaktfält. Läxa till nästa gång blev kontaktfältsträning samt starter.

TACK alla kursare som med hjälp av en del familjemedlemmar plockade bort hindren inför klippningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0