Onsdagsträffen med sheltisarna

Man kan ju inte annat än Tacka han där uppe....För i dag hade vi toppen höstväder!!! Det är ju helt underbart att vara ute en hel dag i sådant härligt väder!
Alla sheltisarna hade som vanligt spring i benen & racade runt. Härligt!!!



Men sedan började träningen....

Trizz fick köra lång böjd tunnel & hopp. Gick helt OK, hon kändes taggad. Sedan fick hon köra en raksträcka med hopp-hopp-hopp-långhopp. Det gick BRA! Slängde godispåsen åt henne & det GILLAR hon, lilltjejen.



Milloo fick köra bla slalom varannan gång ffrån vänster & varannan från höger. Han är sååå duktig!!! Lite raksträckor med fart samt kontaktfält fick han också köra.

Breeze kördes också på slalom i både höger & vänster. Hon är ju bara BÄST!!! Visst i höger  måste hon få mer fart. Det är lite skillnad om man jämnför ha,ha,ha... Men det kommer. Fokuserade på kontaktfält med belöning efteråt. Lite tips från Annika A. Självklart fungerar det på henne smile.....Men ALLT kan fås säkrare. På måndag är det ju dax för kontaktfältsträning med Annika A. Ska bli KUL!!! Tyvärr så kan inte Anders vara med suck.....Så Breeze får nog inte vara med....



Sindie har varit superfräsch i kroppen & ville vara med. Hon fick köra lite tunnlar & en slalom. Min gammelstjärna är så DUKTIG! Man verkligen såg att hon tyckte att det var KUL att få köra!

För Elisabet så gick det BRA! Det var så kul att se att hon tränat på kontaktfälten!!! Vilket visade sig nu när hundarna tog dom! Bra jobbat!

För Lena så gick Sappihra BRA! Men det är ju klart det är ju en halvsyrra till Breeze! Chili ville inte vara med pga av att Lena råkade dänga godispåsen på henne. Sedan var den superläskig suck.... Men med träning så lyckades hon komma på att godispåsen är kanon(nästan) för man kan ju stå & äta ur den! Så hennes sista släppövning gick BRA. 

Passade på att fota mina hundar i det fina höstvädret med alla löven.


Sindie


Breeze


Milloo


Trizz

Njut av era hundar!
  

Kommentarer
Postat av: rebecca :D

Gosh vad fina

vi njuter helt tokigt mycket

cash och jag var på prommis med kecia

det var tokigt och trevligt

han är så trevlig puppie

hela familjen cash säger hejsan

trevlig fortsatt helg

2008-10-18 @ 13:20:09
URL: http://cashsmind.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vilka fina höstbilder!

2008-10-18 @ 18:57:55
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, Ja Cash är en underbar hund smile....

Hälsa Lilleman & hela familjen från oss alla!

2008-10-18 @ 19:49:12
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, Visst blev bilderna BRA! När jag fyller år(till familjen!!!) så ÖNSKAR jag mig en BRA kamera ha,ha,ha,

Alltid kul när bilderna blir bra. Kram

2008-10-18 @ 19:50:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaa, eller hur? Det är ju en perfekt födelsedagspresent när man fyller så mååååånga år som vi gör nästa år!! Jag söker oxå en bra kamera, börjat kolla redan nu...svårt. Jag vill ju oxå kunna ta bra bilder inne, utan gula eller röda ögon på katterna. Ha en bra söndag! Själv ska jag jobba :(

2008-10-19 @ 09:39:23
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hmmm, du ska ju först fylla ungt ha,ha,ha! Jisses vad åren går suck...Men då är vi väl värda en BRA kamera eller hur???

Ha det bra på jobbet, jag ska också jobba!

Kram

2008-10-19 @ 09:45:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0