Leffe har ställts ut!

Tack matte Eva för att du ställde ut Leffe även fast han är en så stor kille....Men det visste vi ju, i övrigt så fick han bra kritik. Kul!

Valpklass hane 6-9 månader. Eskilstuna Hunddressyrklubb 25/10 2008

Domarutlåtande:
Alltför stor, långt välskuret huvud, bra benstomme, utm.kropp, vacker hals, välvinklat bakställ, bra pälskvalite, rör sig okej men behöver mer träning i att bli hanterad.

Plac 3:a

Tyvärr kan jag intte se domarens namn....Kan du skicka det Eva är du snäll?

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej

Domaren heter Dodo Sandahl. Jag tyckte att jag hade tränat på tandvisning och att springa snyggt vid sidan innan utställningen men det var väl mina närver som han kände av. Men jag tyckte det var roligt att han fick så bra kretik, vi tycker att Leffe är bäst. :)

2008-10-30 @ 08:24:46
Postat av: Marie G

Hejsan, tackar för domarens namn, kul att ha.

Det hänger alltid på oss ha,ha,ha & nerver känner dom av smile.

Han fick bra kritik, vilket var kul! Ni är så duktiga, får som sagt dåligt samvete för Trizz....

Ha det gott Kram från Marie & sheltieligan

2008-10-30 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0