Hundpromis

Kvällen till ära så kom det 8 stycken med hundar, jag hade med mig 3.....Det var en härlig höstkväll jag vet, jag tjatar om vädret MEN det har STOR betydelse ha,ha,ha....

Vi gick i ssamlad trupp igenom stan-över Mälarbron-förbi sjukan-genom Kusens Backe-runt Viksängen-ner förbi gamla ridhuset-utmed kanalen-över Slussbron-framme vis Stadsparken. Det var en runda som tog ca 1,15 inkl lite "promenera förbi övningar" samt rädda halvdöd ålfisk?! i kanalen. Just det, vi hittade en vad vi trodde ål som satt fast i stenarna & som fortfarande levde. Men det visade sig att den inte satt fast utan bara var groggy eller ngt sådant....Men det blev i alla fall en promispaus för att försöka rädda denna ålfisk. När vi lämnade den hade den kvicknat till lite....Det måste vara vattnet i kanalen sa ngn....Ja mkt kan hända under en hundpromis....Tycket att det blev en riktigt trevlig promis. Alltid lika trevligt med sällskap på en låång kvällspromis.
TACK alla ni som kom!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0