GRATTIS MINA VALPAR PÅ 6 MÅNADERSDAGEN!

GRATTIS Leffe, Trizz, Cash & Pezto på 6 månadersdagen!


Jisses vad tiden gått fort! Nu är "mina" valpar redan 6 månader!
Det har verkligen varit en underbar tid, så härligt att få följa dom från allra första början. Sedan är det ju superkul att mina härliga valpköpare skickar rapporter så att man även fortsättningsvis kan följa dom. Läs gärna rapporten från Leffe. Det kommer även en om Trizz för i kväll ska hon vägas & mätas.


Trizz 6 månader




     

  


Kommentarer
Postat av: rebecca :D

ALOHA! Cash rapport här.

Nu är han 6 månader och jag 16 år, han ett halvår, på min födelsedag, hihi!

Han mår prima, har blivit tungtung... Han har fått mera päls, tappat ytterligare tänder, är vild och galen (fortfarande, hihi :D) Just nu sover han nedanför min säng i hans helt nya rosahundsäng i skinn, så snygg! Vi ska nog också mäta honom, och väga. Så skriver mer då, han mår prima och vi andra också så ni vet, hälsa familjen!



Kraamar Familjen Cash.

2008-10-06 @ 22:38:35
URL: http://cashsmind.blogg.se/
Postat av: Marie G

Härligt med en Cash rapport! Han är ju för härlig, lilleman...Syns på söndag. Kram till er alla från oss alla!

2008-10-07 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0