Trizz hos Papillongänget!

Under helgen så fick min Trizz vara hos Ingela, hennes familj & alla papilloner...Det har tydligen varit full rulle stora delar av dagarna ha,ha,ha.....Första dagen ville damen inte kissa ute, nä hon undrade en del var jag var?! Ingela promenerade med hundarna i 45 minuter, nix inge pink....Sedan hittade stackars Bengan flera, suck pinkpölar INNE! Som tur var så fattade hon till slut att det går lika bra att pinka med ngn annan......Sedan ska vi inte tala om maten, nä sin EGEN mat åt hon INTE, däremot åt hon Ia´s mat!? Den var tydligen mycket godare. Av den åt hon UPP ALLT! LITE knepig är hon min lilla tjej....Ja,ja men hon fick i alla fall i sig mat, pinkade som hon skulle samt sov i SÄNGEN tillsammans med bästa kompisen Ia. Så Trizz har nog haft en toppen helg!

TACK SNÄLLA INGELA MED FAMILJ & HUNDAR FÖR ATT NI TOG HAND OM MIN TRIZZ!!!!
Vilken tur att man har UNDERBARA kompisar som ställer upp när det behövs!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni är taggade. Läs min blogg för regler! Om ni vill :)

Kram Amanda N-K



www.lundsgard.com

2008-11-17 @ 12:06:12
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Marie G

Självklart antar vi utmaningen smile.......Kramis

2008-11-17 @ 13:25:23
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0